20 Ağustos 2014 Çarşamba

Avon Siparişlerim (Temmuz K8 2014)

   Merhabalar!Alışveriş serisinin kaçıncı ayağı oluyor bu artık unuttum ama :) Temmuz ayında Avon'dan sipariş ettiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.Kolinin ilk halini de koydum.Fakat bazı parçalar hediye olduğu için onlardan bahsetmeyeceğim.Fiyatları bu sefer yazmadım çünkü her ay farklı ürünlerde indirim oluyor ya ürünler üretimden kalkmak üzere ve çok uygun fiyatlı olabiliyor ya da yeni çıkıyor tanıtım fiyatıyla satılıyor.Bu yüzden en iyisi beğendiğiniz ürünler varsa indirimleri takip edip ona göre almanız :) Gelelim aldıklarıma.İşin zevkli kısmı başlıyor :)






1.Christian Lacroix Rouge Kadın 50 ml Edp

   Daha önce iki şişe bitirdiğim bir parfüm kendisi.Bende hem güzel anıları var hem koku tarzıma zıtta olsa çok beğeniyorum hem de kokuyu biraz özlediğimi fark ettim ve %50 indirimdeyken tekrar alayım dedim :) Bu seri çok uzun süredir var,seriye adını veren ünlü tasarımcı Lacroix ile Avon'un ortaklaşa çalışarak çıkardığı bir parfüm.Şişesinin o kan kırmızı renginden de anlaşılacağı üzere oldukça kadınsı bir parfüm.Şişenin şekline diyecek laf yok çok tatlı şişko bir su damlası şeklinde :) Ben bu parfümü gündüz kullanmayı sevmiyorum.Özellikle yaz gecelerine daha çok yakıştığını düşünüyorum.Çok kalıcı ve orijinal bir koku.Gelelim notalarına.Uzun uzun anlatmayacağım çünkü parfümlere karşı ne kadar çok zaafım olsa da örneğin parfümün orta notalarından biri olan Osmanthus çiçeğinin nasıl koktuğunu veya göründüğünü bilmiyorum.Bilmediğim bir şeyi de sizlere biliyormuşum gibi söylemek doğru olmaz.Çiçeksi şipre kokuları grubundan.İçeriğindeki kaşmir,narenciye ve baharat rahatlıkla hissediliyor diyebilirim.Ve kalıcılık konusunda da bırakın saatleri ertesi gün bile tenimde kalıyor,oldukça başarılı.Kadınsı,baharatlı ve kalıcı bir parfüm arıyorsanız ve denemediyseniz bu parfümü,kesinlikle tavsiye ederim.


2.TTA Together 30 ml Edp

   Aslında bu serinin Amour olanını çok merak ediyordum.Ama Together yeni çıktığı için fiyatı oldukça uygundu.Bende alıp bir deneyeyim  dedim.Şişe tasarımı şahane.30 ml bir ürün olduğu için çantada taşımak için ideal.Ve kokusu...Ah o kokusu...Kesinlikle mükemmel.Şeftali,çiçek ve amber kokuyor buram buram.Şeftaliyle amberin karışımı kusursuz.Kalıcılığı Rouge kadar olmasa da gün içerisinde azaldığında bir iki fıs yenilemeyle sizi rahat götürüyor.Şiddetle tavsiye derim :)

3.Advance Techniques Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Spreyi 100 ml

 


Görüldüğü üzere bir set olarak aldım bu vatandaşları.Bir çok kozmetik ürününü set olarak alma gibi bir takıntım var :) Şöyle ki mesela şampuan alıyorum aynı serinin saç kremi,saç maskesi tarzındaki diğer ürünlerini de toplar gelirim.Çünkü o şekilde ürünlerden daha çok verim alacağımı,onların daha etkili olacağını düşünürüm.Bu saç serisinin özelliklerinden bahsedeyim hemen.1 ürünle 7 çözüm sağladığını söylüyor.Bunlar: 1.Kırılma Karşıtı
2.Kuruluk Karşıtı
3.Donukluk Karşıtı
4.Kırık Uç Karşıtı
5.Kabarma Karşıtı
6.Pürüz Karşıtı
7.Isıya Karşı Koruma
   Yukarıdakilerden üç dört tanesini bile yapabiliyorsa ne ala.Gerçek keratin içeriyormuş ayrıca.Daha önce Avon'dan hiç saç ürünü kullanmamıştım.Gliss'in bir serisi var şu an onu kullanıyorum yakında yorumlarımı yazacağım.Ondan sonra bunları kullanmayı düşünüyorum.Beni tek rahatsız edebileceğini düşündüğüm şey kokusu.Şişelerini kokladığınızda bile geliyor.Yoğun bir araba içi kokusuna benzettim ben açıkçası :) Umarım saça uygulandığında öyle kokmaz :)

4.Advance Techniques Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan 250 ml

   Şampuanı ve saç kreminde beni üzen tek nokta küçük olmaları.Uzun saçlı biri olduğum için şampuan ve saç kremini çabuk bitiriyorum.Şöyle bir 400-500 ml olsaydı daha iyiydi tabi :)

5.Advance Tecniques Yıpranmış Saçlar İçin Saç Kremi 250 ml

6.Advance Techniques Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Maskesi 150 ml

7.Color Trend Colour Me Pretty Oje 8 ml (Amethyst Flash)



   O güzel altın simli mor rengine aldandım,aldım.Ve ben hayatımda hiç bu kadar berbat bir sürümü olan oje görmedim.Avon'un diğer ojeleri de böyle mi bilmiyorum ama ilk fırça darbesini atıyorsunuz anında kuruyup kalıyor,yan tarafına ikinci fırça darbesini attığınızda arada bariz bir sınır çizgisi oluyor.Nasıl bir anlatma benimki de :) Su gibi bir kıvamı var güya koyu bir mor.Leke leke oluyor tırnakta.İkinci katı sürünce düzeliyor gerçekten çok güzel duruyor ama ikinci katı nasıl sürdüğümü belirtmem gerekirse;pıt pıt hareketlerle oje uyguladım resmen.Çünkü diğer türlü yine lekelenme yaptı.Allahtan minik bir şey artık zar zor sürüp bitireceğim.Kalıcılığı iyi.Rengi de çok güzel ama dediğim gibi sürmesi çok zor.Tavsiye etmem.



8.Havyar Tırnak Süsü 8 g (Purple Confetti)



   Bu havyar tırnak süslerini uzun süredir merak ediyordum.Watsons'larda da ne zaman gitsem bulamıyordum.Katalogda görünce hemen atladım.Tabi ki mor-lila olanına :) Umarım uygulaması kolaydır.Daha denemedim.Dilerim pıtır pıtır dökülmez o minik boncuklar.Uyguladığımda fotoğrafını mutlaka çekip paylaşırım.

   Bu ürünleri daha detaylı incelemek için burayı tıklayabilirsiniz.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder