28 Şubat 2015 Cumartesi

L'oreal Paris Elseve Extra Ordinary Oil

 Merhaba :) Şubat ayının son günü çok severek kullandığım saç bakım yağını da araya  sıkıştırıvereyim dedim :) Tahminimce görmekten gına geldi bloglarda,Instagram hesaplarında,falanlarda,filanlarda ama gerçekten bu kadar popüler olmayı hakkediyor ;) Resimde gördüğünüz yarıladığım ürünle stoktaki kardeşi :)

 Kendisiyle bir yıl önce tanıştım diyebilirim.Bir Youtube'rın tavsiyesiyle soluğu Watsons'da almıştım valla :) O zamandan beri de her banyodan çıktığımda 3-4 pompa elime alıp özellikle saç uçlarıma yediriyorum.Sonrası ise ayrı bir işlemler kervanı :)
 Ambalajından başlayacak olursak,ilk aldığım cam şişedeydi ama sonra plastik şişede üretmeye başladılar.Bir iyi bir kötü yanı var bence bu durumun.Kötü yanı,cam şişede gerçekten çok hoş gözüküyordu :D İyi yanı ise plastik şişeyi atın çantanıza çıkın,seyahatlerinizde hafif hafif taşıyın :)
 100 mililitrelik bir ürün.Ve oldukça bereketli bence.Bir buçuk yıl kullanım süresi var ama kimsenin bu güzel ürüne o kadar uzun bir işkence çektireceğini sanmıyorum :) Pompası gayet kullanışlı saçınızın uzunluğuna ya da ihtiyacınıza göre miktarını ayarladıktan sonra robota bağlayıp her kullanımınızda aynı miktarı avucunuzda görebilirsiniz :)
 Ürünün çok amaçlı kullanımının olması,ayrı bir güzel olsa da ben hep duştan çıktıktan sonra kullandım.Ama saç maskesi gibi banyodan önce saçınıza uygulayıp bekletebileceğiniz gibi saçınıza şekil verdikten sonra son bir dokunuş yapabilirsiniz.Hem ıslak hem kuru saça uygulanabilmesi açısından çok kullanışlı bir ürün.
 İçeriğine dalalım biraz da.Mucizevi bakım yağı olarak geçiyor.Ve içerisinde prospektüs yazı puntosuyla yazıldığı için okuyamadığım ama "oil"lerinden anladığım kadarıyla bir sürü bitkisel yağ var :) Değerli çiçek özleri yağı olarak da geçiyor bunlar.Fakat bunun yanında alkol de var içerisinde.Çok da masum değil yani.
 Yapısı tam kıvamında bence.Uygularken elinizden akıp gidecek kadar akışkan değil.Duyduğuma göre boyalı saçlar için olanı daha sıvımsıymış ve alkol alkol kokuyormuş.Bunun kokusu ise bir harika.Çiçeksi bir kokusu var,parfümünü yapsalar keşke diyebileceğim kadar,Nuxe hesabı ;)
Kokusu uzun süre kalmıyor yalnız bir iki saat sürüyor saltanatı.
 En can alıcı kısıma gelelim.Bu ürünü niye bu kadar çok seviyorum ? En önemli sebebi kırıklarımı yatıştırdığı için kesinlikle bayılıyorum.Bu saç bakım yağıyla tanışmadan önce çok cansız ve çatallaşmış saç uçlarım vardı.Uzaktan veya yakından hiç fark etmez saçlarım çok donuk gözüküyordu.Bu tatlış hayatıma girdi benim kırıklarım azaldı ve saç uçlarım yumuşayıp bi de güzel parladı :)
 Yağ denince insan bir korkuyor sanki sürünce vıcık vıcık ortalıkta gezecekmişiz gibi.Yok öyle bir şey :) Vazelin bile elim tarafından daha geç emiliyor :) Bu güzel yağ kesinlikle saçınızda ağırlık yapmıyor.Sürdüğümde saçlarıma güneş yansımış gibi parıltılar bırakmasının yanında saçlarımı yumuşacık yapıyor ve çok kolay taramamı sağlıyor.Eee daha ne olsun.
 Uygun fiyatıyla birçok yerde bulabileceğiniz bu saç bakım yağıyla hala tanışmadıysanız kesinlikle bir fırsat verin.Daha parlak,daha sağlıklı ve daha yumuşak saçlar için ;)

 Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim :) 

1 yorum: